HenkilöasiakkaatTyöterveysJulkiset palvelutTietoa meistäTyöpaikatSijoittajat

Mies mittaa laitteella lämpöä vauvan otsalta.

Kotiklinikan toimintaohjeet

Tutustu ohjeistukseen siitä, kuinka otat käyttöön TytoHome-etätutkimuslaitteen ja sovelluksen.

Kotiklinikan toimintaohjeet

Tutustu ohjeistukseen siitä, kuinka otat käyttöön TytoHome-etätutkimuslaitteen ja sovelluksen.

TytoHome-etätutkimuslaitteen ja sovelluksen käyttöönotto

  1. Hanki TytoHome-etätutkimuslaite Pihlajalinnan toimipisteestä.

  2. Lue huolellisesti myyntipakkauksessa tuleva käyttöohje.

  3. Lataa TytoHome-laite mukana toimitetulla latausjohdolla tietokoneen USB-liittimestä tai UL-hyväksytyllä USB-seinälaturilla. Latausliitin on TytoHome-laitteen pohjassa suojaavan kumikotelon alla. Kun violetti LED-valo muuttuu siniseksi, laite on täyteen ladattu.

  4. Asenna TytoCare-sovellus App Storesta (iOS) tai Google Playsta (Android) tablettiin tai mobiililaitteeseen.

  5. Luo käyttäjätili sovelluksen etusivun kohdasta ”Ilmoittautuminen”. Tämän jälkeen lisää sähköpostiosoitteesi ja varmenna se.

  6. Tunnista oma TytoHome-laite skannaamalla pakkauksen viivakoodi.

  7. Lisää Pihlajalinnan rekisteröintikoodi: pihla-101

  8. Hyväksy käyttöehdot ja luo käyttäjätunnus.

  9. Tee pariliitos TytoCare-sovelluksen ja TytoHome-laitteen välille, jotta ne kommunikoivat keskenään. Noudata sovelluksen ohjeita yhdistääksesi TytoHome-laitteen omaan WiFi-verkkoosi tai mobiililaitteen tukiasemaan. Kun yhteys on valmis, näet vihreän yhteyskuvakkeen TytoCare-sovelluksen oikeassa yläkulmassa. Jos pariliitos epäonnistui, varmista, että wifi-yhteyden tai tukiaseman salasana on oikein tai katso lisätietoja laitteen mukana tulevan käyttöohjeen Vianetsintä-osiosta.

  10. Lisää tutkittavat potilaat TytoAppista kohdasta "potilasluettelo". Laitteen potilasmäärää ei ole rajoitettu ja laitetta voivat käyttää myös muut kuin käyttäjätilin omistaja.

Asioi Pihlajalinnassa Pihlajalinnan Terveyssovelluksella. Lataa sovellus ilmaiseksi iPhonelle App Storesta tai Android-laitteelle Google Playsta.

Huom! Säilytäthän myyntipaketin, sillä TytoHome-etätutkimuspalvelun laite tulee palauttaa alkuperäisessä myyntipakkauksessa.

Etätutkimuslaitteen teknisissä ongelmissa ota yhteyttä [email protected]

Etätutkimuksen suorittaminen ja lääkärin chat-vastaanotto

  1. Kirjaudu TytoCare-sovellukseen tabletilla tai mobiililaitteella ja kytke virta TytoHome-laitteeseen.

  2. Varmista, että TytoCare-sovellus on yhteydessä TytoHome-laitteeseen. Yhteys syntyy automaattisesti 60 sekunnissa, jos olet jo liittänyt TytoCare-sovelluksen TytoHome-laitteeseen alkuasetusten aikana ja käytät samaa wifi- tai tukiasemayhteyttä.

  3. Valitse tutkittava potilas tai lisää uusi tutkittava potilas TytoAppista kohdasta ”Potilasluettelo”.

  4. Tee tutkimukset TytoHome-laitteen mukana tulevan käyttöohjeen ja sovelluksen ohjeen mukaisesti.

  5. Kun olet tallentanut kaikki tarvittavat tutkimukset, napauta TytoHome-laitteesta ”Lähetä kaikki” lähettääksesi tallenteet TytoCare-sovellukseen. Tämän jälkeen lähetä tutkimukset TytoCare-sovelluksesta lääkärin tarkasteltaviksi.

  6. Aloita asiointi Pihlajalinnan Terveyssovelluksessa avaamalla Lääkärin chat-vastaanotto tai Lastenlääkärin chat-palvelu (012-vuotiaille). Lääkärin chat-vastaanotto on avoinna klo 723 joka päivä. Lastenlääkärin chat-palvelu on avoinna arkisin klo 822 ja viikonloppuisin klo 818. Chattiin pitää kirjautua sen henkilön, jota on TytoHome-etätutkimuksella tutkittu. Huoltaja voi kirjautua alle 12-vuotiaan lapsen puolesta.

  7. Chat-vastaanoton esitietokysymyksessä sinulta kysytään, että oletko tehnyt käyntiisi liittyen tutkimuksia TytoHome-laitteella, vastaa kysymykseen ”Kyllä”.

  8. Lääkäri näkee TytoHome-etätutkimuspalvelusta lääkärille lähetetyt tutkimukset, joiden pohjalta etävastaanotto etenee normaaliin chat-vastaanoton tapaan.

Mikäli sinulla ei ole omia pankkitunnuksia, soita Pihlajalinnan ajanvaraukseen 010 312 010 ja pyydä chat-lääkärin yhteydenottoa TytoHome-tutkimukseen liittyen. Chat-lääkärimme soittaa hetken päästä sinulle takaisin. Asiakaspalvelumme varmistaa sen hetkisen takaisinsoiton jonotustilanteen.

Mikäli sinulla on kysymyksiä laitteen käytöstä tai Kotiklinikalla asioinnista, asiakaspalvelumme auttaa numerossa 010 312 010. Asiointiin liittyvissä ongelmatilanteissa voit lähettää viestiä osoitteeseen [email protected].

Etätutkimuslaitteen teknisissä ongelmissa ota yhteyttä [email protected]