Voimmeko auttaa? Täältä löydät yhteystiedot henkilö- ja yritysasiakkaillemme.
Voimmeko auttaa? Täältä löydät yhteystiedot henkilö- ja yritysasiakkaillemme.
Jos asiasi koskee ajanvarausta, suosittelemme ensisijaisesti varaamaan ajan verkosta tai Pihlajalinna Terveyssovelluksen kautta.
Valtakunnallisen asiakaspalvelumme numero on 010 312 010 (hinta pvm/mpm). Asiakaspalvelu auttaa joka päivä vuorokauden ympäri.
Toimipistekohtaiset osoitetiedot sekä mahdolliset puhelinnumerot löydät toimipisteiden omilta sivuilta: Toimipisteet
Pihlajalinna käyttää Ropon maksunvalvontapalvelua, mikä tarkoittaa, että Ropo toimittaa laskut puolestamme.
Ropo
Puh. 017 366 7041
Kuluttaja-asiakkaiden maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20
Eräpäivän siirrot, maksusuunnitelmat, laskukopiot, laskun maksaminen, chat-palvelu: MyRopo
Pihlajalinna
Puh. 010 312 090
Voit olla meihin yhteydessä puhelimitse ma-to klo 9–13 välillä.
Sähköposti: [email protected]
Muista lisätä laskunumero sähköpostiviestisi otsikkoon, jotta saamme käsiteltyä asiasi nopeammin.
Sähköposti: [email protected]
Tarjoamme henkilöasiakkaillemme mahdollisuuden vastaanottaa laskut sähköisesti digipostina Kivraan. Lue lisää Kivrasta osoitteessa kivra.fi.
Meillä Pihlajalinnassa jokainen asiakaspalaute on arvokas - niin positiiviset kuin epäkohtia esille tuovat. Palautteet auttavat meitä kehittämään toimintaamme, jotta voimme jatkossa tarjota yhä laadukkaampia palveluja asiakkaillemme.
Asiakaspalautelomakkeen kautta voit antaa meille Pihlajalinnan palveluja koskevaa yleistä palautetta tai tehdä reklamaation.
Siirry lomakkeeseen: Asiakaspalautelomake
Tutustu tarkemmin palautteen keräämiseen: Asiakaspalaute
Pihlajalinna Terveyssovellusta koskevissa teknisissä ongelmissa voit olla yhteydessä sovellustuen sähköpostiin: [email protected]
Pihlajalinna-konserni Kehräsaari B 33200 Tampere
Postiosoite Pihlajalinna Oyj PL 110 33101 Tampere
Sähköpostiosoitteet: [email protected]
Pihlajalinna vastaanottaa ainoastaan verkkolaskuja. Verkkolaskuoperaattorina toimii Basware Oyj (tunnus BAWCFI22). Yhtiökohtaiset OVT-tunnukset ja operaattoritiedot löydät laskutusosoitteista.
Katso tiedot: Laskutusosoitteet
Laskun maksuehdon on oltava vähintään 30 pv netto. Maksuaika alkaa kulua vasta, kun lasku on toimitettu oikeassa muodossa ostoreskontraamme.
Pakolliset tiedot laskun käsittelyä varten:
tilaajan nimi
kustannuspaikka
toimitusosoite.
Sopimukseen perustuvassa toistuvassa laskutuksessa sopimusnumero on pakollinen tieto. Ostotilauksellisille laskuille pakollinen tieto on ostotilausnumero. Yhdellä laskulla saa laskuttaa vain yhden ostotilauksen tuotteita.
TEAPPS-standardissa olevat oikeat kentät:
kustannuspaikka <ORDER_REFERENCE></ORDER_REFERENCE>
sopimusnumero <CONTRACT_NUMBER></CONTRACT_NUMBER>
ostotilausnumero <ORDER_NUMBER></ORDER_NUMBER>
Emme rekisteröi järjestelmiimme puutteellisin tiedoin lähetettyjä laskuja.
Laskulla ei saa esiintyä mitään asiakasta yksilöivää henkilötietoa (GDPR). Laskujen henkilötietoa sisältävät liitteet tulee toimittaa erikseen annettujen ohjeiden mukaan oikeaan sähköpostiosoitteeseen.
Emme rekisteröi järjestelmiimme henkilötietoa sisältäviä laskuja tai niiden liitteitä.
Mikäli verkkolaskutus ei ole mahdollista, konsernimme yhtiölle kuuluvat laskut tulee lähettää Basware Portalin kautta. Siirry portaaliin: Basware Portal
Portaalin käyttö on ilmaista ja se mahdollistaa konsernimme yhtiöiden laskuttamisen sähköisessä muodossa. Tilaajan nimi, kustannuspaikka ja toimitusosoite tulee tällöin syöttää laskurivikohtaiseen viestikenttään. Huomaa, että portaalin käyttö vaatii y-tunnuksen. Laskuttajaportaalin toimintaan liittyviin kysymyksiin vastaa Baswaren tekninen asiakastuki.
Ostoreskontra, Pihlajalinna-konserni, [email protected]
Pihlajalinna käyttää Ropon maksunvalvontapalvelua, mikä tarkoittaa, että Ropo toimittaa laskut puolestamme.
Ropo
Puh. 017 366 7041
Yritysasiakkaiden maksuneuvonta: ma-pe klo 8–17
Eräpäivän siirrot, maksusuunnitelmat, laskukopiot, laskun maksaminen, chat-palvelu: MyRopo
Pihlajalinna
Puh. 010 312 090
Vastaanotamme puheluita ma-to klo 9–13 välillä.
Vakuutusyhtiöt: [email protected]
Yritys- ja työterveysasiakkaat: [email protected]
Kun laitat meille viestiä yritysasiakkaan laskutukseen liittyen, lisää laskunumero sähköpostiviestisi otsikkoon. Näin saamme käsiteltyä asiasi nopeammin.
Puh. 040 660 5417
sähköposti: [email protected]
Katso tiedot: Rekrytoinnin yhteystiedot
Työterveysmyyntimme hoitaa uusia asiakkuuksia.
Katso tarkemmat tiedot: Työterveysmyynnin yhteystiedot
Nykyiset asiakkaamme voivat olla yhteydessä omaan työterveyshoitajaan tai oman alueen työterveyden palvelupäällikköön.
Katso tarkemmat tiedot: Työterveyspalveluiden yhteystiedot
Katso tiedot: Julkisen myynnin yhteystiedot
Marika Nevanpää, aluejohtaja, puh. 044 550 2303 Pirkanmaa ja Väli-Suomi (Kanta-Häme, Keski-Suomi, Etelä-Pohjanmaa)
Taru Mäki, aluejohtaja, puh. 040 552 8558 Etelä-Suomi (Uusimaa ja Kaakkois-Suomi)
Aki Ahonen, aluejohtaja, puh. 044 553 3177 Länsi-Suomi (Lounais-Suomi ja Satakunta)
Saila Haatainen, aluejohtaja, puh. 050 320 2193 Itä-Suomi (Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo ja Etelä-Savo)
Ville Valkama, aluejohtaja, puh. 050 451 3345 Pohjois-Suomi (Keski-Pohjanmaa, Pohjois-Pohjanmaa, Kainuu, Lappi)
Sähköposti: [email protected]
Hanna Viskari, viestintäpäällikkö 040 837 8403, [email protected]
Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja 040 588 5343, [email protected]
Sanna Lahtonen, viestintäpäällikkö (vanhempainvapaalla)
Emme välitä markkinoinnin yhteystietoja eteenpäin. Löydät markkinoinnin yhteystiedot täältä: Markkinointi, mainonta ja kumppanuudet.
Sähköposti: [email protected]
Alta löydät Pihlajalinnan logot käyttöösi. Kuvien käytön yhteydessä mainittava kuvan lähde.
Pihlajalinnan logot
Katso tiedot: Yhteystiedot sijoittajille
Markkinointiin ja mainontaan liittyvät kysymykset ja pyynnöt voit lähettää osoitteeseen: [email protected]
Urheilukumppanuuksiin liittyen ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected]