Soittopyynnöt

Soittopyynnöstä sovitaan lääkärin vastaanotolla. Voit varata soittopyynnön vastaanotolla tai asiakaspalvelumme kautta.

Soittopyynnöt

Soittopyynnöstä sovitaan lääkärin vastaanotolla. Voit varata soittopyynnön vastaanotolla tai asiakaspalvelumme kautta.

Soittopyynnöistä lyhyesti

  • Henkilöasiakkaana asioidessasi voit varata soittopyynnön sinua aikaisemmin hoitaneelle asiantuntijalle, jos asiasta on sovittu vastaanoton yhteydessä.

  • Jos soittopyynnöstä ei ole sovittu vastaanoton yhteydessä, varaa uusi vastaanottoaika asiantuntijalle.

  • Soittopyynnöstä laskutetaan puhelinvastaanoton hinnaston mukaisesti.

  • Työterveydessä asioidessa voit jättää soittopyynnön omalle työterveyshoitajalle Pihlajalinna Terveyssovelluksessa tai verkkoajanvarauksen kautta.

Miten varaan soittopyyntöajan henkilöasiakkaana?

Henkilöasiakkaana asioidessa voit varata soittopyynnön sinua aikaisemmin hoitaneelle asiantuntijalle, jos asiasta on sovittu vastaanoton yhteydessä. Soittopyyntö toteutetaan puhelinvastaanottona.

Kun asioit lääkärikeskuksessa, voit varata hoitoosi liittyvän soittopyynnön hoitavan lääkärin kanssa käyntisi yhteydessä tai toimipisteen asiakaspalvelusta. Voit myös varata soittopyynnön asiakaspalvelumme numerosta 010 312 010.

Huomioithan, että soittopyynnöstä laskutetaan puhelinvastaanoton hinnaston mukaisesti.

Mihin soittopyyntö ei sovellu?

Soittopyyntö tarkoittaa vain lääkärin vastaanotolla sovittua puhelua. Soittopyynnön aikana käydään läpi ainoastaan ennalta sovittuja vastaanottokäyntiin liittyviä asioita, kuten tutkimustuloksia. Soittopyyntö ei siis sovellu esimerkiksi uuden vaivan käsittelemiseen tai akuuttien terveyshuolien hoitoon.

Jos tarvitset apua muun kuin vastaanotolla ennalta sovitun asian käsittelemiseen, varaathan uuden ajan lääkärin vastaanotolle. Voit varata ajan verkkoajanvarauksesta tai asiakaspalvelumme numerosta 010 312 010.

Akuuttia hoitoa vaativissa tilanteissa voit myös hakeutua päivystykseen. Katso tarkemmat tiedot: Pihlajalinnan päivystys

Miten jätän soittopyynnön työterveydessä asioidessa?

Jos haluat jättää soittopyynnön omalle työterveyshoitajalle, varaa soittopyyntö Pihlajalinna Terveyssovelluksesta tai verkkoajanvarauksen kautta.

Jos haluat jättää soittopyynnön muulle asiantuntijalle, esimerkiksi laboratoriotulosten käsittelyä varten sinua hoitaneen lääkärin kanssa, varaa aika soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 010 312 010. Voit myös varata soittopyynnön verkosta, jos se on osa työterveyssopimustasi. Tarkemmat tiedot saat työnantajaltasi.

Jos asioit lääkärikeskuksessa, varaa hoitoosi liittyvät soittopyynnöt hoitavan lääkärisi kanssa käynnin yhteydessä tai toimipisteen asiakaspalvelusta.

Muita ohjeita asiointiin

Työterveyden asiantuntija keskustelee hymyillen asiakkaan kanssa viihtyisässä toimistoympäristössä.

Työterveyden asiakkaalle

Pihlajalinna Työterveys pitää työntekijöistä huolta niin etänä kuin kasvokkain.

Moderni ja valoisa Pihlajalinnan vastaanottoaula, jossa on oransseja ja punaisia sohvia, asiakkaita odotustilassa, sekä asiakaspalvelupisteitä vaalean sävyisessä ympäristössä.

Reseptin uusinta

Pihlajalinnassa voit uusia reseptin sinulle sopivalla tavalla.

Kuvassa punahiuksinen hymyilevä asiakas keskustelee terveydenhuollon työntekijän kanssa vastaanottotiskillä modernissa ja lämpimässä ympäristössä.

Maksutavat

Pihlajalinnassa voit maksaa asioinnista sinulle sopivalla maksutavalla.

Kaksi hymyilevää henkilöä seisoo vaaleanpunaisen seinän edessä. Vasemmalla henkilö mustassa neuleessa, oikealla henkilö vaaleanpunaisessa paidassa.

Vakuutuksen kanssa asiointi

Teemme sujuvaa yhteistyötä kaikkien vakuutusyhtiöiden kanssa. Yhteistyössä vakuutusyhtiön kanssa takaamme sinulle parhaan hoidon lopputuloksen.