Pihlajalinna palvelee Pohjantähden asiakkaita sairauksien ja tapaturmien hoidossa.
Pihlajalinna palvelee Pohjantähden asiakkaita sairauksien ja tapaturmien hoidossa.
Pohjantähden vakuutusasiakkaana löydät lisätietoa vakuutusyhtiösi verkkosivuilta
Pohjantähden vakuutusasiakkaana pääset tekemään korvaushakemuksen Pohjantähden asiointipalvelussa
Pohjantähden yritysvakuutusta käyttäessäsi pääset korvaushakemukseen Pohjantähden asiointipalvelussa
Pohjantähden asiakaspalvelu palvelee numerossa 020 763 4010.
Varaa aikasi haluamallesi Pihlajalinnan asiantuntijalle verkkoajanvarauksestamme tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 010 312 010. Pohjantähden sivuilta löydät ohjeet korvauksen hakemiselle jälkikäteen.
Varaa aikasi soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 010 312 010. Varaamme sinulle sopivimman ajan ja varmistamme käyntiisi liittyvien tietojen dokumentoinnin käyntiäsi varten. Näin pystymme takaamaan sinulle parhaan ja nopean hoidon.
Vakuutusasiakkaana voit ennen ensimmäistä käyntiäsi selvittää seuraavat asiat:
Vakuutusehdoistasi tai Pohjantähden asiakaspalvelusta on hyvä tarkistaa etukäteen, mitä toimenpiteitä ja lääkäripalveluita vakuutuksesi korvaa.
Voit selvittää myös etukäteen, voidaanko vastaanottokäynnit ja toimenpiteet laskuttaa suoraan vakuutusyhtiöltäsi vai maksatko käynnit ensin itse ja haet jälkikäteen korvaukset vakuutusyhtiöstäsi.
Työtapaturmien kohdalla tulee tapaturmasta viipymättä ilmoittaa esimiehellesi. Häneltä saat ohjeistuksen yrityksen lakisääteisen vakuutuksen toiminnasta ja käyttömahdollisuudesta.
Vapaaehtoisissa vakuutuksissa, joihin kuuluvat yksityiset tapaturma-, matka-, sairauskulu- ja lisenssivakuutukset, maksat käynnit pääsääntöisesti ensin itse ja haet korvaukset jälkikäteen Pohjantähdestä
Lakisääteisissä vakuutuksissa, joihin kuuluvat työtapaturma ja liikennevahinko, voimme laskuttaa ensimmäisen käynnin suoraan Pohjantähdestä. Tähän tarvitsemme esimerkiksi vakuutustodistuksen, jolla voimme varmentaa työnantajasi vakuutusyhtiön.
Kalliimpien hoitojen ja tutkimusten osalta vakuutus toimii pääsääntöisesti seuraavalla tavalla:
Lääkäri tekee pyynnön maksusitoumuksesta Pohjantähdelle vastaanottokäyntisi jälkeen. Tällaisia ovat muun muassa magneettitutkimus ja leikkaushoito.
Pohjantähden myöntäessä maksusitoumuksen on meillä mahdollisuus laskuttaa suoraan hoidot ja tutkimukset vakuutusyhtiöltäsi.
Vapaaehtoisissa vakuutuksissa voit myös itse pyytää maksusitoumusta vakuutusyhtiöltäsi lääkärin määräämään tutkimukseen tai toimenpiteeseen ja varata ajan tämän jälkeen Pihlajalinnasta puhelimitse numerosta 010 312 010.
Vapaaehtoisissa vakuutuksissa sinun on hyvä ensin itse tehdä vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöösi, josta selviää tapahtumien kulku. Pohjantähdellä on oma vahinkoilmoituslomakkeensa, joka on mahdollista täyttää Pohjantähden sähköisessä asiointipalvelussa
Työtapaturmien sattuessa työnantajan tai esimiehen tulee tehdä vakuutusyhtiöön vahinkoilmoitus, jossa selviää tapahtumien kulku. Pohjantähden oman vahinkoilmoituslomakkeen voi täyttää Pohjantähden sähköisessä asiointipalvelussa