4.6.2021 Pihlajalinna ja Tappara monivuotiseen yhteistyöhön

Jääkiekkoseura Tapparan edustusjoukkue Tamhockey Oy ja Tappara ry ovat solmineet Pihlajalinnan kanssa kolmivuotisen yhteistyösopimuksen, joka astui voimaan 1. toukokuuta. Sopimus kattaa kaudet 2021–22, 2022–23 ja 2023–24. Lisäksi sopimuksessa on optio kahdelle lisäkaudelle.

Sopimus takaa Tapparan Liiga-joukkueelle kattavat yleis- ja erikoislääkäripalvelut, laboratoriodiagnostiikan sekä kuvantamistutkimukset (röntgen, ultraääni ja magneettikuvaus) sekä kliinisfysiologiset tutkimukset.

Pihlajalinna tarjoaa muun muassa Liigan vaatimuksien mukaiset pelaajien lääkärintarkastukset ja lääkärin jokaiseen Tapparan Liiga-joukkueen ja U20-joukkueen otteluun sekä takaa pelaajille nopean hoidon vamman sattuessa. Lisäksi Pihlajalinna hoitaa kokonaisuudessaan Tapparan henkilöstön työterveyspalvelut. Sopimuksen myötä Pihlajalinnasta tulee Tapparan virallinen terveydenhuollon kumppani.

– Olemme iloisia alkaneesta yhteistyöstä. Meille on tärkeää, että saamme pelaajiemme vammoille korkeatasoista hoitoa nopeasti täällä Tampereella. Jos pelaajalle sattuu jotain tai tulee sairastuminen, hoitoon täytyy päästä ilman viivytyksiä. Pelaajamme ja koko henkilöstömme ovat hyvissä käsissä Pihlajalinnassa, Tapparan toimitusjohtaja Mika Aro iloitsee.

Tapparassa harrastaa jääkiekkoa ja taitoluistelua yli 1300 lasta ja nuorta. Pihlajalinna tulee sopimuksen myötä tukemaan lasten ja nuorten turnauksia, leirejä ja taitoluistelunäytöksiä. Pihlajalinna tarjoaa Tapparan juniorien ja taitoluistelijoiden käyttöön muun muassa niin ravitsemusasiantuntijan kuin urheilupsykologinkin palvelut sekä urheilufysioterapeutin palvelut.

Osana yhteistyösopimusta mukana on myös Pihlajalinna Bonus. Bonusta Tapparalle kerryttävät kaikki seuran kannattajien yksityis- ja vakuutuskäynnit Pihlajalinnan lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa. Työterveyden ja hammashoidon ostot eivät kerrytä bonusta.

– On hienoa, että Pihlajalinna Bonuksen avulla kaikki Tappara-perheen käyttämät Pihlajalinnan palvelut voivat kerryttää lisätuloja myös seuran juniorijääkiekko- ja taitoluistelutoimintaan, Tappara ry:n toiminnanjohtaja Kari Aaltonen iloitsee.

Pihlajalinnan toimitusjohtaja Joni Aaltonen iloitsee perinteikkään tamperelaisseuran kanssa tehdystä yhteistyösopimuksesta.

– Meille on tärkeää olla suomalaisten urheiluseurojen pitkäaikainen ja luotettu kumppani. Urheilija pääsee aina nopeasti tutkimuksiin, hoitoon, mahdolliseen leikkaukseen ja kuntoutukseen, sillä asiantuntijamme tuntevat eri lajit ja niille tyypillisten vammojen hoidon. Tärkeä osa urheiluseurayhteistyötä on myös vammojen ennaltaehkäisy. Odotan innolla yhteistyötä Tapparan kanssa, Aaltonen kertoo.

Katso alta julkistusvideo "Ketään ei jätetä yksin, Pihlajalinna X Tappara".

Salli toiminnalliset evästeet nähdäksesi sisältöihin liitetyt Youtube-videot