4.4.2022 Vantaalle uusi Pihlajalinnan lääkärikeskus – yleis- ja erikoislääkärien ja työterveyden vastaanotot saman katon alle

Kotimaisessa omistuksessa oleva Pihlajalinna vahvistaa toimipisteverkostoaan ja avasi uuden lääkärikeskuksen Vantaalle maanantaina 4.4.2022. Uudet toimitilat sijaitsevat osoitteessa Elannontie 5.

Nykyaikaisissa ja viihtyisissä toimitiloissa on tarjolla työterveyspalvelut, lääkärien ja hoitajien vastaanotot sekä laboratorio- ja kuvantamispalvelut. Työterveys- ja yleislääkärien lisäksi Pihlajalinna Vantaalla palvelee ortopedian, gynekologian, ihotautien ja lastentautien erikoislääkäreitä. Uusi lääkäriasema palvelee maanantaista torstaihin klo 7.30–19 ja perjantaisin klo 7.30–16.

Pihlajalinnan Vantaan toimipiste sijaitsi ennen Teknobulevardilla. Kaikki vanhan toimipisteen palvelut siirtyivät osaksi uuden lääkärikeskuksen toimintaa.

– Hienoa, että voimme vastata asiakkaiden pyyntöön laajentaa palveluitamme Vantaalla. Viime vuosien aikana Pihlajalinna Vantaan toimipisteen toiminta on merkittävästi kasvanut, ja muutto uusiin isompiin tiloihin on odotettu. Uuden lääkäriaseman myötä toimintamme laajenee Vantaalla huomattavasti. Olemme olleet vahva toimija työterveyshuollossa, ja jatkossa voimme aikaisempaa paremmin palvella työterveyshuollon asiakkaita sekä yksityisasiakkaita yleis- ja erikoislääkärien vastaanottopalveluilla, sanoo Pihlajalinnan Uudenmaan aluejohtaja Riia Siivikko.

Pihlajalinna Vantaa sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella. Toimipisteen edessä on paljon parkkitilaa, ja lääkärikeskus on hyvin saavutettavissa myös julkisella liikenteellä.