Yleistä

Tutustu asiointiin liittyviin ohjeistuksiin Pihlajalinnassa.

Ajan varaaminen ja peruminen

Pihlajalinnassa voit varata ajan verkkoajanvarauksesta, Terveyssovelluksesta tai asiakaspalvelun kautta joko puhelimitse tai suoraan toimipisteestä. Palvelusta tai asiointitavasta riippuen voi ajanvaraus olla mahdollista vain asiakaspalvelun kautta. Tällaisia tapauksia ovat esimerkiksi palvelusetelin kanssa asiointi tai leikkaustoimenpiteen ajanvaraus.

Varatun ajan voi perua veloituksetta viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa.

Lue lisää: Ajanvarauksen perumisohjeet

Reseptin uusinta

Resepti kannattaa uusia hyvissä ajoin ennen sen umpeutumista. Reseptisi voimassaoloajan näet OmaPihlajalinnasta tai Terveyssovelluksesta.

Reseptin voi uusia lääkärin chat-vastaanotolla, puhelimitse tai lääkärikeskuksessa. Lääkäri voi pyytää asiakkaan tarvittaessa käymään vastaanotollaan tai tutkimuksissa ennen reseptin uusimista.

Reseptin uusimisesta laskutetaan hinnaston mukaisesti.

Lue tarkemmin: Reseptin uusinta
Tutustu myös: Sähköinen lääkemääräys

Maksutavat

Kaikissa Pihlajalinnan toimipisteissä käyvät maksutapoina:

  • pankkikortit
  • Visa ja Visa Electron
  • Mastercard.

Huomioithan, ettei käteismaksu ole käytössä Pihlajalinnassa.

Voit myös maksaa tiettyjä palveluja Epassi-hyvinvointiedulla ja Smartum-Terveysedulla. Tiedon siitä, mihin Pihlajalinnan palveluihin voit etuja hyödyntää, saat omasta yrityksestäsi.

Muita mahdollisia maksutapoja ovat toimipisteestä ja palvelusta riippuen:

Kaipaatko lisäjoustoa maksamiseen? Svea Bankin erämaksulla rahoitat hoitosi helposti ja joustavasti. Tutustu tarkemmin: Erämaksu

Kela-korvaukset

Pihlajalinnassa on käytössä suorakorvausmenettely Kela-korvauksissa. Tämä tarkoittaa sitä, että saat sairausvakuutuskorvauksen, kun maksat käynnistäsi Pihlajalinnassa. Kela-kortti kannattaa aina ottaa mukaan asioidessasi, jotta korvauksia ei tarvitse hakea jälkikäteen.

Tarkemmat tiedot: Kela-korvaukset

Puolesta asiointi

Oletko asioimassa toisen puolesta? Tutustu alle oleviin tarkempiin ohjeistuksiin.

Asiakaspalautteen antaminen Pihlajalinnassa

Meillä Pihlajalinnassa jokainen asiakaspalaute on arvokas. Palautteet auttavat meitä kehittämään toimintaamme, jotta voimme jatkossa tarjota yhä laadukkaampia palveluja asiakkaillemme.

Lue lisää: Asiakaspalaute

Tutustu myös