Pihlajalinna palvelee Pohjantähden asiakkaita sairauksien ja tapaturmien hoidossa. Pohjantähden vakuutusasiakkaana löydät lisätietoa vakuutusyhtiösi verkkosivuilta.
Pohjantähden vakuutusasiakkaana pääset tekemään korvaushakemuksen Pohjantähden asiointipalvelussa.
Pohjantähden yritysvakuutusta käyttäessäsi pääset korvaushakemukseen Pohjantähden asiointipalvelussa.
Pohjantähden asiakaspalvelu palvelee numerossa 020 763 4010.
Varaa aika Pihlajalinnan asiantuntijalle verkkoajanvarauksestamme tai soita ajanvarauksemme puhelinnumeroon 010 312 010.
Varaa aikasi haluamallesi Pihlajalinnan asiantuntijalle verkkoajanvarauksestamme täältä tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 010 312 010. Pohjantähden sivuilta löydät ohjeet korvauksen hakemiselle jälkikäteen.
Varaa aikasi soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 010 312 010. Varaamme sinulle sopivimman ajan ja varmistamme käyntiisi liittyvien tietojen dokumentoinnin käyntiäsi varten. Näin pystymme takaamaan sinulle parhaan ja nopean hoidon.
Vakuutusasiakkaana voit ennen ensimmäistä käyntiäsi selvittää seuraavat asiat:
Kalliimpien hoitojen ja tutkimusten osalta vakuutus toimii pääsääntöisesti seuraavalla tavalla:
Vapaaehtoisissa vakuutuksissa sinun on hyvä ensin itse tehdä vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöösi, josta selviää tapahtumien kulku. Vakuutusyhtiöllä on omat vahinkoilmoituslomakkeensa, joka on mahdollista täyttää Pohjantähden sähköisessä asiointipalvelussa.
Työtapaturmien sattuessa työnantajan tai esimiehen tulee tehdä vakuutusyhtiöön vahinkoilmoitus, jossa selviää tapahtumien kulku. Pohjantähdellä on oma vahinkoilmoituslomakkeensa, joka on mahdollista täyttää Pohjantähden sähköisessä asiointipalvelussa.